Returneringspolitik for Kongernes 5-dages
Serviceydelser (startnumre til Kongernes 5-dages)
Du har ikke fortrydelsesret, når du køber billetter til sportsbegivenheder, koncerter og andre arrangementer. Heller ikke når du har købt dem på nettet, hvor du har fortrydelsesret i en række andre køb.
Fysiske produkter
Activivi I/S anvender Printfuls returneringspolitikker fra 3. juni 2022, til fysiske produkter. For at kunne imødekomme Printfuls returneringspolitikker stilles der krav til slutforbrugeren om at overholde nedenstående returneringspolitikker. Nedenstående politikker er oversat og modificeret for at passe til Activivis udbud af produkter og slutforbrugerens situation. Klik her for original version.
Eventuelle krav for fejltrykte/beskadigede/defekte varer skal fremsendes til Activivi I/S inden for 20 dage efter, at produktet er modtaget. For pakker tabt under transport skal alle reklamationer fremsendes senest 20 dage efter den forventede leveringsdato. Krav, der anses for at være en fejl fra Printfuls side, dækkes af Printful gennem kontakt til Activivi I/S.
Hvis slutforbrugeren bemærker et problem på produkterne eller andet på ordren, bedes slutforbrugeren henvende dig til Activivi I/S, som vil indsende en problemrapport til Printful.
Returadressen er som standard indstillet til Printfuls lager Når Printful modtager en returneret forsendelse, vil en automatisk e-mail-meddelelse blive sendt til Activivi I/S, som videresendes til dig. Returneringer som der ikke gøres krav på doneres til velgørenhed efter 30 dage. Hvis Printfuls lager ikke bruges som returadresse, vil slutforbrugeren blive ansvarlig for alle returnerede forsendelser.
Forkert adresse - Hvis slutforbrugeren angiver en adresse, der anses for utilstrækkelig af kureren, vil forsendelsen blive returneret til Printfuls lager. Slutforbrugeren vil være ansvarlig for omkostningerne ved genforsendelse, når Printful har bekræftet en opdateret adresse med slutforbrugeren.
Uafhentet - Forsendelser, der ikke er blevet afhentet, returneres til Printfuls lager, og slutforbrugeren vil være ansvarlig for omkostningerne ved en genforsendelse til slutforbrugeren.
Returneret af slutforbrugeren - Før slutforbrugeren returnerer produkter skal Activivi I/S kontaktes. Ordrer som fortrydes af slutforbrugeren refunderes ikke. Såfremt slutforbrugeren ønsker en returnering af produktet på grund af forkert størrelse skal slutforbrugeren afgive en ny ordre på slutforbrugerens regning.
I henhold til artikel 16, litra c) og e), i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/83/EU af 25. oktober 2011 om forbrugerrettigheder, gælder fortrydelsesretten ikke for følgende:
levering af varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller er tydeligt personliggjorte;
forseglede varer, som blev ophævet efter levering og derfor ikke er egnede til returnering af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager,
Activivi I/S forbeholder sig derfor Pintfuls ret til at nægte returnering efter eget skøn.
Denne politik skal styres og fortolkes i overensstemmelse med det engelske sprog, uanset eventuelle oversættelser lavet til ethvert formål.
For mere information om returnering, læs venligst Printfuls ofte stillede spørgsmål.